Word
smaakmaker
Tussenbeeld

Het creatieve brein achter Sma(a)k is Jürgen Somers, een ondernemer in hart en nieren. Sinds 2010 is Jürgen de bezieler van de Bubblebus, een Citroën HY uit '72 waarmee hij doorheen de jaren heel wat recepties en feesten heeft verzorgd. Zeven feestelijke jaren verder runt Somers meerdere lopende projecten, waaronder Sma(a)k.

Hét doel van Sma(a)k? Het verschil maken in de foodtruckwereld, steeds met oog op kwaliteit voor alle partners en natuurlijk: zoveel mogelijk maagjes vullen met lekkernijen en gezelligheid.

Guideline

Zij zijn overtuigd

“Ik heb smaak zien uitgroeien tot een begrip in de eventwereld: goed georganiseerd, steeds correct, … een genoegen om mee samen te werken. Sterker nog, in alle eerlijkheid moet ik toegeven dat ik trots ben dat ik mezelf smaakmaker mag noemen!"

Sebastian Kessels - The Blue Truck

“Met zo’n sterke community & groot aantal bezoekers ter plaatse is SMA(A)K voor ons de ideale partner om ons merk op een creatieve manier in de kijker te zetten. Bovendien is het publiek heel divers, waardoor we een grote doelgroep bereiken."

Eline Bruyninx – Groep Bruyninx

“Als muzikant is het zalig om op SMA(A)K te spelen… Er hangt iets in de lucht wat ik niet kan omschrijven, maar het maakt het als artiest de moeite!"

Tom Wolfs - muzikant
Tussenbeeld
Guideline

Word Sma(a)kmaker

Zelf geïnteresseerd om deel uit te maken van ons enthousiaste team aan sma(a)kmakers?

Trotse sponsors