Smaakmakers
SMA(A)K is actief in meer dan 20 steden en is uitgegroeid tot een heus begrip in de evenementenwereld. Dit was niet mogelijk geweest zonder onze smaakmakers: zowel onze foodtruckers, sponsors, muzikanten, animatoren, theatermakers, … als iedereen achter de schermen. Allen dragen ze bij tot het succes van het smaakfestival, waarvoor we dan ook erg dankbaar zijn!
Het creatieve brein achter SMA(A)K is Jürgen Somers , een ondernemer in hart en nieren. In 2010 startte hij met de bubblebus, een mobiele bar waarmee hij doorheen de jaren heel wat recepties en feesten heeft verzorgd. In 2015 kwam hij op het idee van SMA(A)K & bouwde hij het uit tot hét foodtruckfestival van België. Daarnaast is hij medevennoot bij E-Volve , waar hij mee de leiding heeft over een team van marketeers & verantwoordelijke is voor de E-Volve academy: een opleidingsplatform rond sales, marketing & communicatie.
De tweede ‘chief smaakmaker’ is Toon Cuppens . Toon startte in 2015 als één van de eerste jobstudenten van SMA(A)K. Dit deed hij met hart en ziel waardoor hij groeide van student tot allround eventmedewerker en aanspreekpunt voor zijn medejobstudenten. Binnen zijn opleiding 'marketing' deed hij vervolgens stage. Hier maakte hij kennis met het reilen en zeilen van het bedrijf op organisatorisch niveau. Sinds 2023 is hij medevennoot en neemt hij de dagelijks leiding van het bedrijf voor zijn rekening.
Milan Schoovaerts is de nieuwste aanwinst van het SMAAK-team. Hij heeft altijd al een sterke interesse gehad in de evenementensector en is hij een zelfbenoemde foodie. Toen er na zijn studies een vacature vrijkwam, greep hij die kans met beide handen. De klik met het team was meteen voelbaar, waardoor er dus geen twijfel over zou bestaan dat hij de derde ‘chief smaakmaker’ zou worden. Met passie helpt hij nu mee aan het voorbereiden, het onderhouden en het in goede banen leiden van de foodtruckfestivals.
Hét doel van SMA(A)K? Het verschil maken in de foodtruckwereld, steeds met oog op kwaliteit voor alle partners en natuurlijk: zoveel mogelijk maagjes vullen met lekkernijen en gezelligheid.